2012 aasta parimad digitaalse turunduse kampaaniad - internet, sotsiaalmeedia, sisuturundus.
Bizcommunity avaldas BestMarketingi poolt kokku pandud nägemuse 2012 aasta parimatest digikampaaniatest üle maailma. Lisaks võtab Hando Sinisalu artiklis kokku ka võidukampaaniate ühisjooned. Aga väike refereering ka ADMi blogisse:
Täpsemalt tasub lugeda artiklist. 1. Dumb Ways To Die – 19 auhinda (2 Asia-Pacific AdFest, 6 Cyber Cannes, 2 Clio Awards, 3 Webby Awards, 2 D&Ad, 3 AME Awards, 1 New York Festivals)
See kampaania lõi toona ka meie kontoris kõvasid laineid Click here to view the embedded video.
3. Bodyform: The Truth – 6 auhinda (1 Cyber Lions, 4 Revolution Awards, 1 The Digitals)
4. Hashtag Killer – 5 auhinda(3 Webby, 1 Andy, 1 New York Festivals)
5. Beauty Inside (Toshiba+Intel) – 5 auhinda (3 Cannes, 1 Clio, 1 Webby)
6. Driving Dogs – 5 auhinda (3 Axis Awards, 1 Clio, 1 New York Festivals)
7. Coca Cola: Million Reasons to Believe in Thailand – 5 auhinda (3 Festival of Media Asia Awards, 1 Cannes, 1 Marketing Events Awards)
8. Oreo Daily Twist – 5 auhinda (1 Clio, 1 Cannes, 1 Effie NA, 1 Andy, 1 Facebook Studio Award)
9. Our food. Your questions. – 4 auhinda (1 Cannes, 3 Webby)
10. You’re Not You When You’re Hungry, Snickers UK – 4 auhinda (1 Golden Award of Montreux, 2 New York Festivals, 1 D&Ad)
Lisainfoks:
|