DIGIPLANEERIJA DIANA LÄHENEB LOOVALT
On kätte jõudnud aeg tutvustada lisaks meie uutele kolleegidele ka MediaComi staažikamaid meediaspetsialiste. Kaks aastat meie ridades digitaalmeedia planeerijana tegutsenud DIANA MININ räägib endast lähemalt. Tegemised enne MediaComi ------------------------------------------------------------- Pärit olen Tartust. Õppinud olen ärijuhtimist. Esimene töökoht oli eelkooliealisena, kui müüsin Tartus Rüütli tänaval ühe krooni eest Koolijäätist ja palgaks sain selle ühepäevase töö eest ühe jäätise. Esimesest päris töökohast alates olen juba digialal, alustasin kanali poolelt. Huvitab kõik, mis teeb elu ilusaks, alates loodusest, lõpetades inimestega. Mina ja MediaCom -------------------------------------------------------------- Nüüdseks olen MediaComiga ühte rada pidi kõndinud 2 aastat ja selle aja jooksul väga palju õppinud. Tänu MediaComile olen digitaalmeedia võimaluste osas oma ampluaad märgatavalt laiendanud. Üht harilikku päeva MediaComis iseloomustab minu jaoks hommikukohv ja sealt edasi lahinguväljale! Igapäevaselt planeerin, mõtlen, arutan, analüüsin, otsin uusi ideid oma peast ja püüan hoida end uuendustega kursis. Digitaalmeedia planeerimisest -------------------------------------------------------------- Mobiilsetes seadmetes on endiselt tähtis pildis olla. Sisuturundus muutub olulisemaks. Väärtustloova sisuga on võimalik oma sihtrühma tähelepanu püüda ja nendega suhelda. Internet on suur ja lai ning see liigub kui kiirrong - mõtlen aukartusega, kuhu see kõik jõuab. Inimeste interneti tarbimine killustub järjest enam ja nö õpikulahendused ei tööta. Pidevalt tuleb välja mõelda midagi uut ja huvitavat, et need vajalikud inimesed kätte saada. Kogu aeg peab genereerima uusi ideid, sest muidu teeb seda keegi teine. Üks väga äge asi ei ole teist korda enam nii äge. Mõttesädemeid... -------------------------------------------------------------- Alati peab mõtlema kaks sammu ette ja kõigele saab läheneda loovalt. |