Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

BalticMediaNews - Dentsu Aegis grupi meediaagentuurid Mediapool Vizeum ja Carat võitsid konkursil Aasta...

Lisa oma blogi
Meedialahenduste väljatöötamisel lähtusime eelkõige Dentsu Aegis meediagrupi eelmisel aastal läbiviidud CCS (Consumer Connection System) tarbijauuringust. Kõige väärtuslikuma sihtrühma määratlemiseks analüüsiti inimeste meediatarbimist, elustiili, nende tarbijaväärtusi ja -käitumist ning kombineeriti see meediakasutuse infoga. Kampaaniatele andsid värvi loovlahendustega sobivad erilahendused, mis koos … Jätka lugemist

Meedialahenduste väljatöötamisel lähtusime eelkõige Dentsu Aegis meediagrupi eelmisel aastal läbiviidud CCS (Consumer Connection System) tarbijauuringust. Kõige väärtuslikuma sihtrühma määratlemiseks analüüsiti inimeste meediatarbimist, elustiili, nende tarbijaväärtusi ja -käitumist ning kombineeriti see meediakasutuse infoga. Kampaaniatele andsid värvi loovlahendustega sobivad erilahendused, mis koos massimeediaga viisid sõnumi sihtrühmale lähemale.

Aasta Meediategu 2013 võitja kategoorias brand activation:

HIV ennetamise kampaania”Julge rääkida”

Klient: Tervise Arengu Instituut

Meediaagentuur: Vizeum Eesti / Mediapool Vizeum OÜ

Loovagentuur: Rakett

Aasta Meediategu 2013 võitja kategoorias uuringupõhine meediakasutus: RSA Kindlustus “Hea tegu liikluses tasub ära!”

Klient: RSA Kindlustus

Meediaagentuur: Carat

Loovagentuur: Utopia

Vizeum Eesti ja Carat tänavad oma kliente suurepärase koostöö eest!