Meedialahenduste väljatöötamisel lähtusime eelkõige Dentsu Aegis meediagrupi eelmisel aastal läbiviidud CCS (Consumer Connection System) tarbijauuringust. Kõige väärtuslikuma sihtrühma määratlemiseks analüüsiti inimeste meediatarbimist, elustiili, nende tarbijaväärtusi ja -käitumist ning kombineeriti see meediakasutuse infoga. Kampaaniatele andsid värvi loovlahendustega sobivad erilahendused, mis koos … Jätka lugemist
Meedialahenduste väljatöötamisel lähtusime eelkõige Dentsu Aegis meediagrupi eelmisel aastal läbiviidud CCS (Consumer Connection System) tarbijauuringust. Kõige väärtuslikuma sihtrühma määratlemiseks analüüsiti inimeste meediatarbimist, elustiili, nende tarbijaväärtusi ja -käitumist ning kombineeriti see meediakasutuse infoga. Kampaaniatele andsid värvi loovlahendustega sobivad erilahendused, mis koos massimeediaga viisid sõnumi sihtrühmale lähemale. Aasta Meediategu 2013 võitja kategoorias brand activation: HIV ennetamise kampaania”Julge rääkida” Klient: Tervise Arengu Instituut Meediaagentuur: Vizeum Eesti / Mediapool Vizeum OÜ Loovagentuur: Rakett Aasta Meediategu 2013 võitja kategoorias uuringupõhine meediakasutus: RSA Kindlustus “Hea tegu liikluses tasub ära!” Klient: RSA Kindlustus Meediaagentuur: Carat Loovagentuur: Utopia Vizeum Eesti ja Carat tänavad oma kliente suurepärase koostöö eest! |