Aprilli lõpus sai Delfi valmis arendusega, mis võimaldab serveerida reklaame ka Delfi pildigaleriides. Reklaam hõlmab terve ekraani ning galeriis kuvatakse see pärast igat seitsmendat pildivahetust, kuid ühte kampaaniat mitte sagedamini kui kaks korda minutis. Galerii algvaates reklaamid nähtavad ei ole. … Jätka lugemist
Aprilli lõpus sai Delfi valmis arendusega, mis võimaldab serveerida reklaame ka Delfi pildigaleriides. Reklaam hõlmab terve ekraani ning galeriis kuvatakse see pärast igat seitsmendat pildivahetust, kuid ühte kampaaniat mitte sagedamini kui kaks korda minutis. Galerii algvaates reklaamid nähtavad ei ole. “Lahendus meenutab veidi trükireklaami, sest reklaamipind on staatiline, ei ole klikitav, kuid samas kasutab ära ka online-meedia võimalusi. Nimelt oleme lisanud võimaluse kuvada reklaampildi all kliendi veebiaadressi või lühisõnumit, millel klikkamine suunab kasutaja edasi kliendi lehele,” kirjeldab uut võimalust Delfi eriprojektide müügijuht Priit Allas. Eelkõige on uut toodet luues mõeldud klientidele, kelle reklaami kontseptsioon eeldab terve ekraani kasutamist. “Tänasel päeval võime rõõmustada, sest lisaks tavapärastele online-meedia reklaamlahendustele suudab Delfi pakkuda põhimõtteliselt kõiki samu reklaamiformaate, mida pakuvad teised suuremad meedialiigid: trüki- ja välimeedias kasutatavatele formaatidele vastab reklaam Delfi pildigaleriides, telereklaamile vastavad Delfi TV saadete ees näidatavad reklaamklipid,” lisab Delfi müügidirektor Rivo Põldoja. Uue toote eelistena tõid mõlemad mehed veel välja näitamistepõhise hinnastamise. See tähendab, et klient maksab reklaami eest ainult siis, kui kasutajale reaalselt tema reklaami ka näidatakse. Ühe kampaania juures saab korraga kasutada piiramatut arvu kujundusi, hind sellest ei muutu. Sekelduste vältimiseks on Delfi toimetajatel tööriist, mis laseb reklaami olemusega vastuolus olevatest pildigaleriidest reklaami ilmumise välistada – võimalus, mis traditsioonilise trükireklaami puhul pahatihti puudub. Delfi on viimase kuue kuu jooksul teinud läbi põhjaliku tootearenduse, alustades Eesti Ekspressi ja Maalehe portaalide reklaamimüügi lisamisega Delfi tooteportfelli ning jätkates märksõna-, mobiili-, “trüki-” ja videoreklaami lahendustega. “Kõigi viimase aja uuenduste eesmärk on pakkuda Delfi kaudu iga reklaamikampaania jaoks sobivat formaati ja konteksti. Meie eesmärk on see, et turundaja mõtleks ükskõik mis liiki kampaaniat planeerides pisut ka Delfi peale – äkki on Delfil midagi sellist, mis tema kampaaniat rikastab ning sellele lisaväärtust annab,” selgitab Rivo Põldoja uuenduste tagamaid. Põldoja lubab, et uudiseid tuleb lähiajal veel, sest kohe-kohe jõuab eetrisse veel mitu uut arendust.
|