Sõna “interaktiivsus” kasutatakse palju, aga selle tähenduse üle nii tihti ei mõelda. Iseloomustame sellega erinevaid mänge, veebilahendusi jm, aga samas on see sõna umbes sama üldine kui “innovatsioon”. Laias laastus tähendab see kahepoolset suhtlust, definitsiooni vaata wikipediast:
Interaktiivsus ja turundus: turunduskommunikatsiooni eesmärk on mingite väärtuste viimine sihtgrupini. Interaktiivsus annab selleks suurepärase väljundi kaasamise näol. Kaasame oma [...]
Sõna “interaktiivsus” kasutatakse palju, aga selle tähenduse üle nii tihti ei mõelda. Iseloomustame sellega erinevaid mänge, veebilahendusi jm, aga samas on see sõna umbes sama üldine kui “innovatsioon”. Laias laastus tähendab see kahepoolset suhtlust, definitsiooni vaata wikipediast: Interaktiivsus ja turundus: turunduskommunikatsiooni eesmärk on mingite väärtuste viimine sihtgrupini. Interaktiivsus annab selleks suurepärase väljundi kaasamise näol. Kaasame oma sihtgrupi nende väärtuste loomiseks. Kasutajad juhivad tänapäeva meediat, nende vajadused ja soovid dikteerivad tehnoloogilisi lahendusi – või siis valivad meie pakutud lahendustest välja need, mis neile meeldivad ja jätavad kõrvale need, mis ei meeldi. Tehnoloogilised võimalused muutuvad, muutuvad ka sotsiaalmeedia võimalused: uued aplikatsioonid, uued sisujagamisvõimalused jne. Tulevik on seega täielik kosmos: võimalusi, mida turunduses saab rakendada, on väga palju. Interaktiivne lahendus ei pea olema keeruline, see peab lihtsalt täitma selgeid eelnevalt seatud eesmärke. |