(Allar) Ka halvast asjast on võimalik võita. Mõni aeg tagasi toimus Elionil ulatuslik rike, mis põhjustas palju pahameelt. Ometigi sai nende Facebooki leht eelmisel nädalal üle 1770 fänni juurde. Põhjus on lihtne - inimestele jagati operatiivselt infot rikke eemaldamise kohta.
Ilmselgelt oli see ka ainuke õige kanal, kus seda teha kuna kodulehed ja epostide töö oli häiritud nii et sinna rikketeate saatmisest poleks mingit kasu olnud. Klientidega suhtlemine nii positiivsete, kui ka negatiivsete sündmuste puhul on äärmiselt oluline. Kõigil võib juhtuda vigu aga nende varjamine ning klientide teadmatuses hoidmine ei too kunagi kasu. Ja veel: Elion pakkus ka kompensatsiooni, kuigi kohustust selleks polnud. Mõnikord on mõistlik mõelda laiemalt ja mitte nii väga seaduses näpuga järge ajada. |