Mai algusest alates ei saa AdWordsis positsioonieelistust enam kasutada. Kui kasutate positsioonieelistust, soovitame pakkumiste sujuva ülemineku tagamiseks deaktiveerida see funktsioon kampaaniates enne kõnealuse kuupäeva saabumist. Positsioonieelistuse keelamise juhised leiate meie abikeskusest.
Edaspidi võite oma kontol märgata järgmisi muudatusi.
- Alates eelmisest nädalast, ei saa AdWordsi veebiliidese ega API abil, kampaaniates positsioonieelistuse funktsiooni aktiveerida. Positsioonieelistus toimib edasi kampaaniates, mis seda funktsiooni juba kasutavad, kui te aga lülitate ühes oma kampaaniatest positsioonieelistuse välja, pole teil võimalik seda uuesti sisse lülitada.
- Alates mai algusest alustame positsioonieelistuse deaktiveerimist kõigis kampaaniates, mis seda veel kasutavad.
- Pärast seda kui deaktiveerite positsioonieelistuse (kas käsitsi või funktsiooni kõrvaldamisel mai alguses), on nende kampaaniate käsitsi määratud maksimaalseteks CPC-pakkumisteks need pakkumised, mida positsioonieelistus viimati kasutas. Positsioonieelistus püüab teie pakkumisi suurendada või vähendada, et sihtida teie määratud positsioone. Seega peaks viimase positsioonieelistuse pakkumise kasutamine teie käsitsi määratud maksimaalse CPC vaikeväärtusena minimeerima teie liikluse häirimist.
Enne seda kui deaktiveerite positsioonieelistuse, soovitame teil oma käsitsi pakkumised eksportida, laadides alla märksõnaaruande kõigist enne positsioonieelistuse sisselülitamist seatud pakkumises. See aruanne sisaldab märksõnataseme maksimaalseid CPC-pakkumisi, mis teil enne positsioonieelistamise kasutamist kasutusel olid.
Millised on minu alternatiivid positsioonieelistusele?
Positsioonieelistus oli oma aja ära elanud ja kindla positsiooni sihtimine ei pruugi olla kõige mõistlikum lahendus. Kui soovite sihtida konkreetseid reklaami keskmisi positsioone, soovitame teil esmalt lugeda seda blogipostitust meie peaökonomistilt Hal Varianilt, mis kirjutab vigadest, mida tehakse reklaami keskmise positsiooni sihtimisel.
Kui olete blogipostituse läbi lugenud ja soovite siiski konkreetseid reklaami keskmisi positsioone sihtida, siis soovitame teil kasutada automatiseeritud reegleid. Selle funktsiooni abil saate määrata oma kampaania jaoks automatiseeritud reegli, mis muudab teie pakkumist, kui teie keskmine positsioon erineb teie sihtpositsioonist. Lisateavet selle funktsiooni kasutamise kohta leiate siit.
Allikas: Google Adwords