Alates käesolevast aastast rakendab Emor turu-uuringute läbiviimisel uue suunana käitumisteaduste pakutavaid võimalusi. Varsti võib kuulda juba esimestest kohalikest näidetest. Selleks liituski enne jõule Emori tiimiga Kai-Riin Veromann, kes lõpetas äsja Oxfordi ülikooli (MSc Psychological Research). Koos tarbijakäitumise eksperdi Heidi Reinsoniga, kellel on teaduskraad University College London’ist (MSc Cognitive and Decision Sciences), arendavadki nad oma akadeemilistele teadmistele toetudes Emoris käitumisteaduste uuringusuunda, et aidata klientidel nii poe kui ka labori keskkonnas läbi viia uuringuid mõistmaks, kuidas erinevad stiimulid tarbijaid täpsemalt mõjutavad.
UUS! Emor rakendab uuringutes käitumisteadusi www.best-marketing.ee Suurbritannias testiti rahvusliku muusika mõju veini müügile – selgus, et Prantsuse muusika saatel ostavad kaupluse külastajad tõenäolisemalt Prantsuse veine ja Saksa muusika taustal Saksa veine. |