Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

ADM Interactive - ADM räägib Best-Internetil 2011 sellest, kuidas Eestis e-postireklaami loetakse.

Lisa oma blogi
Internetiturundajate suursündmus Best-Internet 2011 on juba peaaegu, et ukse taga.  Esinejate valik on lai. On neile, kes e-turundusega igapäevaselt kokku puutuvad, kui ka neile, kes teemaga tutvuda tahavad. Teiste hulgas räägib internetiturunduse uudistest ja trendidest ka ADM.  Raimo Matvere annab ülevaate sellest, kuidas Eestis e-postireklaami tegelikult loetakse.  Siin on lühike ülevaade tema ettekandest – et [...]

Internetiturundajate suursündmus Best-Internet 2011 on juba peaaegu, et ukse taga.  Esinejate valik on lai. On neile, kes e-turundusega igapäevaselt kokku puutuvad, kui ka neile, kes teemaga tutvuda tahavad. Teiste hulgas räägib internetiturunduse uudistest ja trendidest ka ADM.  Raimo Matvere annab ülevaate sellest, kuidas Eestis e-postireklaami tegelikult loetakse.  Siin on lühike ülevaade tema ettekandest – et kaasa mõelda ja miks mitte ka rohkem küsimusi esitada, kui eestlased seda tavaliselt teevad.

Kuidas Eestis e-postireklaami tegelikult loetakse?

Raimo Matvere, ADM-i digitaalmeedia osakonna juht

Kõik e-posti kasutavad inimesed puutuvad e-postireklaamide ja uudiskirjadega kokku ning käituvad nendega erinevalt. Samas – üks on selge:  meeletus e-kirjade laviinis on silma paistmiseks aega vaid mõni sekund. Uurisin põhjalikumalt seda, millised on eestlaste turundusliku sisuga e-kirjade lugemisharjumused, ja muidugi ka seda, kas selliseid kirju üldse enam loetakse.

Proovisin Eesti kontekstis leida vastuseid neile küsimustele, mis e-otseturundaja jaoks igapäevast peamurdmist põhjustavad:

  • millest sõltub, kas e-kiri üldse avatakse või mitte?
  • millises järjekorras e-kirja osasid märgatakse?
  • kas on olemas ideaalse e-postikirja struktuuri valemit, mis töötaks Eestis?

Best-Internetil räägingi oma uuringu tulemustest. Sellest, millele e-posti kasutajad reklaamide puhul tähelepanu pööravad, kas ja mis neid paelub ning mõjutab ja kas on olemas kindlad “võidustrateegiad”, mis töötaksid siin ja praegu. Kõik küsimused ja ettepanekud on oodatud!

Twitter LinkedIn Facebook Digg Delicious Google Bookmarks Technorati Favorites : Jaga teistega