Just äsja autasustati siin Turunduseelarve 2011 konverentsil välja Äripäeva selle aasta Turunduse TOP-i võitjad. Juba teist aastat on muude kategooriate hulgas ka internetiturunduse agentuuride TOP ja juba teist aastat oleme selle TOP-i võitja. Teisteks nomientideks olid meie head konkurendid OKIA, Velvet ja Fraktal. Palju õnne ka neile, tubli töö!
Turunduse TOP ilmub järgmise nädala alguses, sealt [...]
Just äsja autasustati siin Turunduseelarve 2011 konverentsil välja Äripäeva selle aasta Turunduse TOP-i võitjad. Juba teist aastat on muude kategooriate hulgas ka internetiturunduse agentuuride TOP ja juba teist aastat oleme selle TOP-i võitja. Teisteks nomientideks olid meie head konkurendid OKIA, Velvet ja Fraktal. Palju õnne ka neile, tubli töö! Turunduse TOP ilmub järgmise nädala alguses, sealt saab tulemuste kohta rohkem teada. Suured tänud meie headele klientidele, kes on ADM-i tulnud – ja tihti jäänudki. Ja muidugi tänud kõigile ADM-ikatele, kelle tõhus töö ADM-i edu taga on. Äripäeva TOP teeb turundusagentuuride majandustulemuste hindamisega tänuväärset tööd, andes oma vaatenurgast hea ülevaate turul tegutsevatest firmadest. Kaupol OKIA-st (siinkohal tervitused tallegi) on täiesti õigus selles, et Kuldmuna ja Internetiauhind on konkursid, kus hinnatakse Internetiturunduse agentuuride tööde sisulist väärtust, loovust ja projektide tulemuslikkust. Kliendi seisukohast on see ilma kahtluseta väga oluline info. Äripäeva erinevad topid annavad hinnangu agentuuride stabiilsusele, mida samuti partnerite valikul tähtsaks peetakse. Ja kuna kliendid ja ADM-ikad on juba tänatud, siis täname siinkohal ka häid konkurente, kes käesoleva võistluse sportlikult põnevaks tegid ja kes on väga palju ära teinud, et Eesti e-turundusmaastikku selgemaks ja professionaalsemaks kujundada. Terviseks! |