Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - ADC*Europe Grand Prix läks tänavu Downi sündroomiga inimeste ühiskonda integreer...

Lisa oma blogi
ADC*Europe Grand Prix läks tänavu Downi sündroomiga inimeste ühiskonda integreerimise kampaaniale. Mille poolest see töö eriline on? "Selle kampaaniaga muudeti inimeste käitumist. Näidati, mis saab siis, kui ettevõte palkab Downi sündroomiga inimese. Pole mõtet kleepida seinu täis plakateid, vaid tegutseda," rääkis ADC*Eesti president ja ADC*Europe 2013 digižürii liige Janno Siimar. Loe, miks ükski Eestist saadetud töö tänavu auhinnalisele kohale ei jõudnud.


ADC*E 2013 Grand Prix: sotsiaalkampaania meistriklass
www.best-marketing.ee
ADC*Europe Grand Prix läks tänavu Downi sündroomiga inimeste ühiskonda integreerimise kampaaniale.