Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - Aasta Turundustegu 2011 võitja, Prisma turundusdirektor Kadri Lainas räägib, et...

Lisa oma blogi
Aasta Turundustegu 2011 võitja, Prisma turundusdirektor Kadri Lainas räägib, et turundus on muutunud: kui varem oli turundus nagu bowling, siis täna on see nagu ping-pong. Kunagi ei tea, mille vastu pall vahepeal põrgata võib. Turundusosakonna roll on inimesi kuulata (kuulake kasvõi sõbra sünnipäeval, millest seal räägitakse) ja olla ettevõtte sees sõnumitoojaks. Keeruline on uusi ideid ettevõtte sees "maha müüa", sest üldiselt ettevõtted ei ole valmis ennast muutma - nad istuvad oma mugavustsoonis, mitte seal, kus "magic happens". Ka hinnagarantii otsus ei tulnud Prismas lihtsalt. @ Pärnu Turunduskonverents 2012