Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - Aasta tagasi kohtus Nokia mobiilirakenduste looja Harri Myllynen Divisioni partn...

Lisa oma blogi
Aasta tagasi kohtus Nokia mobiilirakenduste looja Harri Myllynen Divisioni partneri Urmas Lilleoruga, kes oli jõudnud järeldusele, et nutitelefonide kasutus kasvab pidevalt, kuid puudub võimalus atraktiivse ja toimiva reklaami tegemiseks telefonis. Harri peas käis plõks! ning veidi hiljem sündis koostöös Divisioniga Curlify - mudel, mis võimaldab mobiilses ajalehes täisekraan-reklaame näidata. Paar nädalat tagasi oli Curlify'l võimalus end tutvustada rahvusvaheliselt, INMA (International News Media Association) konverentsil, pälvides maailma kirjastajate huvi ja tähelepanu.


Postimees by Curlify äratas maailma kirjastajate tähelepanu
www.best-marketing.ee
Loe intervjuud Harri Myllyneniga!