28. november 2005 hakkasin esimest korda katsetama äriblogimisega. Tänaseks olen eesti ja inglise keeles kokku postitatud üle 1200 postituse, mida [...] The post 8 aastat äriblogimist appeared first on Dreamgrow Digital. 28. november 2005 hakkasin esimest korda katsetama äriblogimisega. Tänaseks olen eesti ja inglise keeles kokku postitatud üle 1200 postituse, mida on vaadanud üle 2,5 miljoni inimese, kes on kirjutanud rohkem kui 5000 kommentaari. Kõige populaarsemat postitust on näinud üle 500 000 inimese. Mis töötab?
Millega arvestada?Hea sisu kirjutamine võtab aega. Kui ei ole järjepidevust, siis pole mõtet üldse aega raisata. Tulemusteni jõudmiseks läheb vähemalt pool aastat. Pikemad pausid mõjuvad laastavalt külastatavusele. Kõige populaarsem postitus ei pruugi olla pikk oma kirjutatud artikkel vaid võib olla midagi, mida oled leidnud ja paar lisakommentaariga oma lugejatele jaganud. Sellest tulenevalt tasub silmas pidada, et postituse pikkus ei ole esmatähtis. Sobivus sihtrühmaga on kõige tähtsam. Ei tohi unustada, et kuskilt peab raha ka tulema. TulemusedVõin julgelt öelda, et suurem osa viimase 8 aasta äritegevusest on ühel või teisel moel olnud mõjutatud blogimisest. PS Natuke uurides, selgus, et kõige vanem tuvastatav jälg äriliset blogimisest pärineb 19. aprillist 2003, aga tegemist oli juhuslike katsetustega, mis ei kvalifitseeru tõsise äriblogimise kategooriasse. The post 8 aastat äriblogimist appeared first on Dreamgrow Digital. |