Me elame imelisel ajal, mil ühel uberikus kaamera ees juttu puhuval sellil võib olla suurem ja loojalsem vaatajaskond kui mitmesaja liikmelise produktsioonikamba poolt loodud telesaatel. Igaühest võib saada internetis lühikese aja jooksul staar ning see on toonud kaasa nii mõnelegi meeletu edu. Kuid milles peitub populaarsete blogijate, instagramijate, youtuber’ite jm. uue aja tegijate eduvalem ja mis selle populaarsusega […] The post 7Blaze Podcast #26 – uue aja tegijad appeared first on 7Blaze Social. Me elame imelisel ajal, mil ühel uberikus kaamera ees juttu puhuval sellil võib olla suurem ja loojalsem vaatajaskond kui mitmesaja liikmelise produktsioonikamba poolt loodud telesaatel. Igaühest võib saada internetis lühikese aja jooksul staar ning see on toonud kaasa nii mõnelegi meeletu edu. Kuid milles peitub populaarsete blogijate, instagramijate, youtuber’ite jm. uue aja tegijate eduvalem ja mis selle populaarsusega kaasneb? Oleme külla kutsunud inimesed, kes teavad sotsiaalmeedia-populaarsuse hinda ning oskavad rääkida uue meedia telgitagustest: Creat.ly tegevjuhi Brait Pilviku ja Eesti blogija Laura Liisa Leosk ehk Fitloora. Saates teeme juttu uue meedia loojatest, loo tähtsusest, karismast, publiku määratlemise tähtsusest, reklaamiseadusest ning ka sellest, mida peavad turundajad ning uue meedia tegijad omavahelist koostööd alustades silmas pidama. Meie podcast on saadaval nii SoundCloud’is, Youtube‘s kui ka Õunaseadmete heliplatvormil iTunes’is. Kvaliteetse heli tagas Henrik Veeäär Lakeside Soundist ning pildi eest hoolitses Ahti Kaskpeit Meediusest. The post 7Blaze Podcast #26 – uue aja tegijad appeared first on 7Blaze Social. |