Eesti ettevõtete fännilehele sattudes leiame tihtipeale selle uudisvoost kümneid ja kümneid müügipostitusi, mis on kohati tüütumadki kui kahtlaste veebilehtede servades vilkuvad siivutu sisuga reklaambännerid. Kellegile taoline reklaam ei meeldi ning tõenäoliselt väheseid inimesi isutab selline häbitu käitumine ettevõtte vilju tarbima. Kuidas aga peab üks suurettevõtte sotsiaalmeedias käituma? Saatesse külla kutsutud Elisa sotsiaalmeedia suhtekorralduse spetsialisti Marit Liiki sõnul […] The post 7Blaze Podcast #15 – Kuidas peab suurettevõtte sotsiaalmeedias käituma? appeared first on 7Blaze Social. Eesti ettevõtete fännilehele sattudes leiame tihtipeale selle uudisvoost kümneid ja kümneid müügipostitusi, mis on kohati tüütumadki kui kahtlaste veebilehtede servades vilkuvad siivutu sisuga reklaambännerid. Kellegile taoline reklaam ei meeldi ning tõenäoliselt väheseid inimesi isutab selline häbitu käitumine ettevõtte vilju tarbima. Kuidas aga peab üks suurettevõtte sotsiaalmeedias käituma?
Külalised jagasid ka muid toredaid ja asjalike mõtteid ettevõtte esindatusest sotsiaalmeedia kanalites, kuid nende teada saamiseks tuleb sul kuulata meie taskuhäälingu 15. episoodi. Kvaliteetse heli tagas Henrik Veeäär Lakeside Soundist. The post 7Blaze Podcast #15 – Kuidas peab suurettevõtte sotsiaalmeedias käituma? appeared first on 7Blaze Social. |