Blogi ehk ajaveeb on nüüdseks väga levinud nähtus. Võiks lausa öelda, et blogide kõrghetk on mööda saamas. Kuid vaatamata sellele ei saa ettevõte korraliku blogi pidamisest üle ega ümber. Miks siis tasub ettevõttel blogida? Otsingumootorid armastavad blogisid Blogid on oma olemuselt tavaliste kodulehtedega võrreldes märksa otsingumootorisõbralikumad: Lingid – blogidele lingitakse meelsasti, samuti on spetsiaalselt blogidele [...]
Blogi ehk ajaveeb on nüüdseks väga levinud nähtus. Võiks lausa öelda, et blogide kõrghetk on mööda saamas. Kuid vaatamata sellele ei saa ettevõte korraliku blogi pidamisest üle ega ümber. Miks siis tasub ettevõttel blogida? Otsingumootorid armastavad blogisidBlogid on oma olemuselt tavaliste kodulehtedega võrreldes märksa otsingumootorisõbralikumad:
Blogid saavad rohkem külastusiKülastusi tuleb blogidesse rohkem juba nimetatud põhjustel:
Ajaveeb loob võimaluse luua potentsiaalse kliendiga dialoogiDialoog klientidega on äärmiselt tähtis – klient tunneb et on saanud öelda sõna sekka ja te võite saada ka otsesemat kasu:
Sotsiaalne meedia ei toimi ilma blogitaFacebookil, Twitteril ja teistel keskkondadel on teatud piirangud tekstide pikkuses, piltide suuruses, kujunduses jne. Enamasti kasutatakse neid keskkondi huvi äratamiseks ja suunamiseks blogidesse, kus tegelik sisu asub. Korraliku ajaveebiga koduleht on usaldusväärsemEnamasti ei saa staatilist kodulehte vaadates isegi aru kas ettevõte veel reaalselt eksisteerib, lehte pole ehk mitu aastat uuendatud. Ajaveeb annab aga värske kuupäevaga aimu, et ettevõte tegutseb. Muidugi ei tohi siis regulaarselt postitamist unustada (isegi kui tegu on lühikese uudisega). Blogi toob välja teie unikaalsuseTihtipeale on teenuste ja ettevõtete kirjeldused äravahetamiseni sarnased (“Meie teenused on ISO standarditele vastavad…”, “MeieFirma OÜ asutati…” jne). Klientidel ei jää üle muud kui tõmmata liisku, sest ilmselt isegi hinnad on samad. Blogipostitustes kumab läbi teie stiil, isikupära ja tõekspidamised. See aitab potentsiaalsetel klientidel näha, et kodulehe taga pole mitte anonüümsed teenindajad vaid reaalsed inimesed, kes teavad mida teevad. |