Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Advinci - 6 põhjust ettevõttele blogi loomiseks

Lisa oma blogi
Blogi ehk ajaveeb on nüüdseks väga levinud nähtus. Võiks lausa öelda, et blogide kõrghetk on mööda saamas. Kuid vaatamata sellele ei saa ettevõte korraliku blogi pidamisest üle ega ümber. Miks siis tasub ettevõttel blogida? Otsingumootorid armastavad blogisid Blogid on oma olemuselt tavaliste kodulehtedega võrreldes märksa otsingumootorisõbralikumad: Lingid – blogidele lingitakse meelsasti, samuti on spetsiaalselt blogidele [...]

Blogi ehk ajaveeb on nüüdseks väga levinud nähtus. Võiks lausa öelda, et blogide kõrghetk on mööda saamas. Kuid vaatamata sellele ei saa ettevõte korraliku blogi pidamisest üle ega ümber.

Miks siis tasub ettevõttel blogida?

Otsingumootorid armastavad blogisid

Blogid on oma olemuselt tavaliste kodulehtedega võrreldes märksa otsingumootorisõbralikumad:

  • Lingid – blogidele lingitakse meelsasti, samuti on spetsiaalselt blogidele mõeldud katalooge ja keskkondi (blog.tr.eeblogs.station.ee).
  • Värske sisu – otsingumootorid eelistavad värsket sisu.
  • Rohkem sisu – mida rohkem sisulehti, seda rohkem neid otsingutulemustest välja tuleb.

Blogid saavad rohkem külastusi

Külastusi tuleb blogidesse rohkem juba nimetatud põhjustel:

  • Värske info pakub ka klientidele huvi.
  • Lingid toovad külastusi teistelt lehtedelt.
  • RSS vood toovad külastajad lehele tagasi.

Ajaveeb loob võimaluse luua potentsiaalse kliendiga dialoogi

Dialoog klientidega on äärmiselt tähtis – klient tunneb et on saanud öelda sõna sekka ja te võite saada ka otsesemat kasu:

  • Kliendid saavad kommentaarides esitada küsimusi, vajadusel anonüümselt.
  • Kommentaaridest saab tagasisidet ja ideid (mida nad eelistavad, mis neile meeldib/ei meeldi, mis vajab parandamist jne).

Sotsiaalne meedia ei toimi ilma blogita

Facebookil, Twitteril ja teistel keskkondadel on teatud piirangud tekstide pikkuses, piltide suuruses, kujunduses jne. Enamasti kasutatakse neid keskkondi huvi äratamiseks ja suunamiseks blogidesse, kus tegelik sisu asub.

Korraliku ajaveebiga koduleht on usaldusväärsem

Enamasti ei saa staatilist kodulehte vaadates isegi aru kas ettevõte veel reaalselt eksisteerib, lehte pole ehk mitu aastat uuendatud. Ajaveeb annab aga värske kuupäevaga aimu, et ettevõte tegutseb. Muidugi ei tohi siis regulaarselt postitamist unustada (isegi kui tegu on lühikese uudisega).

Blogi toob välja teie unikaalsuse

Tihtipeale on teenuste ja ettevõtete kirjeldused äravahetamiseni sarnased (“Meie teenused on ISO standarditele vastavad…”, “MeieFirma OÜ asutati…” jne). Klientidel ei jää üle muud kui tõmmata liisku, sest ilmselt isegi hinnad on samad.

Blogipostitustes kumab läbi teie stiil, isikupära ja tõekspidamised. See aitab potentsiaalsetel klientidel näha, et kodulehe taga pole mitte anonüümsed teenindajad vaid reaalsed inimesed, kes teavad mida teevad.