Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

ADM Interactive - 2012 aasta parimad reklaamid (AdWeek)

Lisa oma blogi
Nagu aasta lõpus kombeks, pannakse kokku igasuguseid edetabeleid. Siin on AdWeeki nägemus 2012 aasta parimatest reklaamklippidest. Päris ausalt öeldes minu järjestus sama ei saaks, ehkki pooled siintoodutest jõuaks top10’sse küll. 1.  The Guardian – Three little pigs Agentuur: BBH London Cannes Lionsi võitja: igati kordaläinud kampaania, mis The Guardiani paberväljaande digiversiooni staatusest kanaliüleseks meediaväljundiks aitas tõsta. . 2. Nike – [...]

Nagu aasta lõpus kombeks, pannakse kokku igasuguseid edetabeleid. Siin on AdWeeki nägemus 2012 aasta parimatest reklaamklippidest. Päris ausalt öeldes minu järjestus sama ei saaks, ehkki pooled siintoodutest jõuaks top10’sse küll.

1.  The Guardian – Three little pigs

Agentuur: BBH London

Cannes Lionsi võitja: igati kordaläinud kampaania, mis The Guardiani paberväljaande digiversiooni staatusest kanaliüleseks meediaväljundiks aitas tõsta.

Click here to view the embedded video.

.

2. Nike – Jogger

Agentuur: Wieden + Kennedy (USA, Portland)

Nagu arvatagi, on Nike edetabeli eesotsas. Sedapuhku oma “joggeriga”, samast “Find your greatness” sarjast on neil teisigi videosid, tuleb vaid YouTubes sobrada. Ja kui paks poiss ei mõju, siis Diver peaks lapsevanematele küll korda minema :P

Click here to view the embedded video.

3.     Widerøe Airlines – Grandpa’s magic trikk

Agentuur:  McCann (Norra)

Armas ja tore reklaam lennufirmale. Miskipärast meenutas mulle emotsiooni pinnalt natuke Finnairi kunagist reklaami, kus põhjapõdravasikas lennuki järgi karja juurde tagasi jooksis :)

Click here to view the embedded video.

4.      DirecTV – Charlie Sheen

Agentuur: Grey (NYC)

Satipakettide pakkuja DirecTV reklaamid on alati vaimukad ning lugu jutustavad. Minu enda soosikuks oleks iseenesest pigem „Don’t have a grandson with a dog collar“ ent siingi soovitaks juutuubis „directv“ otsingusse panna – copywrite osas oleks meil õppida küll :)

Click here to view the embedded video.

5.     Old Milwaykee – Field Cut Off

Agentuur: Gifted Youth

Super Bowli reklaamile kohaselt on reklaamis staar, toimub build-up ja järgneb puänt. Mis seekord teisiti, on aga voiceoveri katkestamine ja kommertsteate ära lõikamine.

Click here to view the embedded video.

6.     Red Bull – Red Bull Stratos

Agentuur:  Red Bull ja Riedel Communications, FlightLine Films

Puhtalt kõhutunde pealt arvan, et antud projekti puhul on tegu ühe jagatuima viral-lahendusega sellel aastal: vähemalt minu FB tuttavate seinad olid Felix Baumgarteri ülehelikiirusel langemisele lives kaasa elamas. Superprojekt, ise annaks  sellele küll pisut kõrgema koha.

Ürituse highlightid on siin videos:

Click here to view the embedded video.

7.     Chrysler – It’s half time in America

Agentuur: Wieden + Kennedy (USA, Portland)

Juba teine pop klipp Wieden + Kennedy meeskonnalt, Super Bowl’iks. Reklaamist enam jõudis Euroopas kära tekitada aga järgnev diskussioon teemal, kas Clint Eastwood ikka promos Obamat või rääkis niisama elust ja inimestest. Vahet pole, reklaam on tore, kuigi meie kultuuriruumi jaoks pisut kaugeks jääv.

Click here to view the embedded video.

8.     Procter & Gamble – Best Job (Moms)

Agentuur: Wieden + Kennedy (USA, Portland)

Ja kolmas klipp samalt kambalt, sedakorda Londoni Olümpiamängudeks. Mis seal salata, mõjus (mina neelasin pisaraid esimesel kolmel vaatamisel) ja levis ja jäi meelde ka.

Parim töö on raskeim töö.

Click here to view the embedded video.

9.     Axe – Fear no Susan Glenn

Agentuur: BBH (NYC)

Esimese hooga tekib muidugi küsimus, miks AdWeek selle reklaami oma edetabelisse valis – klipp on tore, aga midagi uut ei paku ja kauaks meelde ei jää. Põhjuseks on taustsüsteem, seni on AXE oma reklaamikeelega ju peaasjalikult ahvistumiseni macholikku kliendiprofiili püüdnud. Susan Glenn on tavalisele mehele. Sellisele, kes koolis pruuni kampsunit kandis ja vinne tuka alla peitis.

Click here to view the embedded video.

10. Carlton Draught – Beer Chase

Agentuur: Clemenger BBDO (Melbourne)

Sotsiaalmeedias palju laineid löönud ja veebis rohkem vaatamisi kui teles saanud klipp kõnetab kõiki, kes vanemaid politseisarju fännanud. Ehk et retro-nostalgiat täie raha eest, väike iroonia kauba peale.

Click here to view the embedded video.

Twitter LinkedIn Facebook Digg Delicious Google Bookmarks Technorati Favorites : Jaga teistega