Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

BalticMediaNews - 20. oktoobril toimus Dentsu Aegise, Carat’i ja Vizeum’i ühine meediapäev

Lisa oma blogi
Meile esinesid: Orsolya Soosaar (Eesti Panga majanduspoliitika ja –prognoosi allosakonna juhtivspetsialist) rääkis Eesti majanduse viimastest arengusuundadest ja tutvustas Eesti Panga uuendatud makroprognoosi aastateks 2014-2016, fookuses oli tarbijate ostujõud ja tarbijahinnad. Dan Calladine (Dentsu Aegis) tutvustas koos näidetega trende, mida tasub … Jätka lugemist

Meile esinesid:

Orsolya Soosaar (Eesti Panga majanduspoliitika ja –prognoosi allosakonna juhtivspetsialist) rääkis Eesti majanduse viimastest arengusuundadest ja tutvustas Eesti Panga uuendatud makroprognoosi aastateks 2014-2016, fookuses oli tarbijate ostujõud ja tarbijahinnad.

Dan Calladine (Dentsu Aegis) tutvustas koos näidetega trende, mida tasub praegu silmas pidada:  mobiiliveeb ja –rakendused, videolahendused, online ja offline meedia integreerimine ja  e-kommerts.

Jaak Saarepuu (Dentsu Aegis) analüüsis digimeedia uusi võimalusi, kohalike ja rahvusvaheliste digitaalsete reklaamikanalite hetkeseisu, tõi välja olulised erinevused nende vahel ja andis praktilisi soovitusi digikampaaniate läbi viimiseks.

Anne Linnamägi (Dentsu Aegis) võttis kokku esimese poolaasta meediaturul ja kaasas vestlusesse meediaeksperdid telekanalist, uuringufirmast ja välimeediast, et arutleda väljakutsete üle uuenenud meediamaastikul.

Täname kõiki esinejaid ja osalejaid ning loodame teid kõik näha ka meie järgmistel üritustel!