Alloleval pildil on näha kolme erinevat veebilehte ja kuidas inimesed neid vaatavad. Kõige vaadatumad alad on punased, natukene vähem vaatamisi saanud alad kollased, kõige vähemate vaatamistega sinised alad ning hallile alale ei keskendutud üldse.
Nagu näha siis mida allapoole inimesed kerivad, seda vähem on nad fokusseeritud ning hakkavad peamiselt teksti skännima. Veebilehte ehitades tulevad sellised teadmised [...]
Alloleval pildil on näha kolme erinevat veebilehte ja kuidas inimesed neid vaatavad. Kõige vaadatumad alad on punased, natukene vähem vaatamisi saanud alad kollased, kõige vähemate vaatamistega sinised alad ning hallile alale ei keskendutud üldse. Nagu näha siis mida allapoole inimesed kerivad, seda vähem on nad fokusseeritud ning hakkavad peamiselt teksti skännima. Veebilehte ehitades tulevad sellised teadmised kindlasti kasuks ning altpoolt leiate veel 15 punkti mida tasub kõrva taha panna. 15 punkti sellest, kuidas inimesed veebilehte sirvivad
Kindlasti on mõni punkt siit listist iseenesest mõistetav, aga ei jookse mööda külge maha ka kogenud veebispetsialistil. Päikest. |