11. detsembril esinevad Best Marketing Clubis Bauhofi turundusdirektor Britte Maidra ja TNS Emori tarbijakäitumise ja neuroturunduse ekspert Heidi Reinson. Bauhof on aastaid olnud ehitus- ja aiakaupade sektoris turuliider. Võiks arvata, et esimese positsiooniga kaasnevad üksnes hüved, aga tegelikult tekitab see olukorra, kus võidujooks toimub iseendaga. Üle tuleb trumbata eelkõige iseenda varasemad tegevused, uus kampaania peab olema veel lahedam ja nutikam kui eelmine … enda oma. Päeva lõpuks on tarbija aga meeletus reklaamimüras, mille eest hoolitsevad ka kõik teised lõpptarbijale suunatud kampaaniad. Kuidas siis ikkagi vormis püsida?
11. detsembri Best Marketing Clubis Bauhof ja TNS Emor www.best-marketing.ee Best Marketing Club toimub juba 30. korda! Tule osalema! |