Selgete eesmärkide puudumine Eesmärkide saavutamiseks tuleb need esmalt püstitada. Täpse plaani olemasolu on edu saavutamiseks tähtis. Oluline on konkreetselt kindlaks [...] The post 10 põhjust, miks Facebook Sinu ettevõtte jaoks ei tööta appeared first on Dreamgrow Digital. Selgete eesmärkide puudumine
Eesmärkideks võivad olla:
Ei keskendu kliendi vajadusteleOlenemata sellest, millega su ettevõte tegeleb, tee omale Facebooki leht, millest on külastajale reaalselt kasu. Nii suurendad kliendi tähelepanu võitmise tõenäosust. Järjepidevalt kliendile uut ning huvipakkuvat infot jagades tuleb ta sinu lehele peale esmakordset käiku veel mitmeid kordi tagasi. Ei tunne kliendi vajadusi
Juhuslik postitamineEttekavatsemata ja juhuslik postitamine Facebookis ei ole hea idee. Selle asemel keskendu oma eesmärkidele ning sea endale plaan, kuidas neid saavutada. Oletame, et ettevõtte eesmärk Facebookis on kasvatada kodulehe veebikülastust, mis viiks päringuteni. Võimalus selleni jõudmiseks on postitada oma Facebooki seinale näiteid tehtud töödest ja klientide referentse, mis aitavad kaasa sellele, et külastaja postitustest huvituks ning seejärel ka kodulehte külastaks. Läbimõtlemata ajakasutus
Ei panusta piisavaltHoolimata sellest, et Facebooki kampaania korraldamise juures on mitmeid toimetusi, mida saab automatiseerida, ei tähenda see, et kampaania läbiviimine ei nõuaks üldse aega ja ressursse. Paljud turundajad alahindavad aega, mis kulub kvaliteetse Facebooki strateegia loomisele ja tööshoidmisele. See vajab regulaarset haldust ning mõnikord ka abi väljastpoolt. Ei suhtle fännidega
Ei paku kliendile soodustusiPõhjus, miks enamik inimesi Facebookis ettevõtete tegevusi jälgib, seisneb selles, et nad tahavad kasu saada, mida on võimalik rahalises väärtuses mõõta. Klientides huvi tekitamiseks paku Facebooki fännidele eeliseid, mida nad mujal ei saa. Näiteks allahindlused, eripakkumised ja kupongid, mis pakuvad fännidele huvi ja motiveerivad neid jagama. Erinev stiil võrreldes teiste infoallikategaEttevõtte Facebooki leht on osa üldisest turundustegevusest ja peaks ühtima nii kodulehe kui ka teiste sotsiaalvõrgustike kontode sisu, kujunduse ning üldise tooniga. Ühtne stiil tugevdab klientide silmis ettevõtte brändi. Mõõdikute ja analüüsi puudumine
Piltide allikad: 1, 2, 3, 4, 5 The post 10 põhjust, miks Facebook Sinu ettevõtte jaoks ei tööta appeared first on Dreamgrow Digital. |